You are here

Share page with AddThis

Rozwój naszej kampanii Calliope®

Aktualności
23.10.2018
calliope

Z dumą ogłaszamy, że nasza jak dotąd największa kampania detaliczna z wyjątkowymi pelargoniami Calliope® odniosła ogromny sukces. Będziemy ją kontynuować i rozwijać w 2019 r.

Opinie naszych klientów i partnerów uzyskane­ podczas wprowadzonej wiosną kampanii są nadzwyczajne. Na imprezach informacyjnych, takich jak wystawa RHS Malvern Show w Wielkiej Brytanii, wielu z ok. 3000 odwiedzających, którzy przyszli na nasze stoisko nazywało je „mega pelargoniami” w rozmowach na temat kwitnienia, żywotności i kolorów.

Ebla Elmi Guessod, menedżer ds. marketingu branżowego/detalicznego, Syngenta Flowers®, mówi, „Bardzo się cieszymy na 2019 r., w którym będziemy dalej rozwijać kampanię Calliope®. Będziemy kontynuować współpracę z naszymi partnerami strategicznymi i angażować klientów poprzez szereg ukierunkowanych inicjatyw podejmowanych w internecie i poza nim.”

Już w kwietniu pelargonie Calliope® cieszyły się ogromnym zainteresowaniem w sprzedaży detalicznej. Nieprzerwany popyt na te odmiany trwał przez całe lato.

W Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji jak również w Szwajcarii podjęto szereg działań popularyzacyjnych, w tym stoiska reklamowe w dużych centrach ogrodniczych.

Aktywnie działamy w społecznościach lokalnych, sponsorując program ‘Cultivation Street’ realizowany na terenie całej Wielkiej Brytanii. W ramach tego programu zorganizowano konkurs skupiający się na pelargoniach Calliope® zatytułowany ‘Colour Your Life’ („Dodaj koloru do swojego życia”). Dużo się również działo w mediach społecznościowych (@CalliopeFlowers na Facebooku i Instagramie), nie wspominając już o stronie internetowej Calliope®.

Od tego czasu, te niezwykle urodziwe pelargonie prezentowano w popularnych programach telewizyjnych dotyczących dekoracji wnętrz ‘Grand Designs’ w Wielkiej Brytanii, byliśmy również widoczni na najbardziej prestiżowych wystawach kwiatów w Wielkiej Brytanii; RHS Malvern i The RHS Chelsea Flower Show.

Pelargonie Calliope® wykorzystano również w programie przemiany ogrodu kanału ITV ‘Love Your Garden’, wystąpiły one też w niezwykle popularnym w Danii programie ogrodnicznym ‘Robs Grote Tuinverbouwing.’

W ramach naszej kampanii pelargonie Calliope® znalazły się również w dodatkach reklamowych –‘Mein Paradies’ w Niemczech, ‘Rustica’ we Francji i ‘Garden Answers’ w Wielkiej Brytanii oraz w wielu innych.

Była to największa z naszych dotychczasowych kampanii. Pragniemy umożliwić naszym producentom i sprzedawcom detalicznym osiągnięcie wyższej ceny detalicznej, większej sprzedaży i pomóc im przyciągnąć klientów dokonujących zakupów pod wpływem impulsu, którzy szukają ‘łatwej drogi do kolorowego życia’. Nasze działania będziemy kontynuować w kolejnym roku.

Calliope® różni się od innych pelargonii dzięki większej liczbie kwiatów w żywych i intensywnych kolorach, niezwykle łatwej pielęgnacji i większej trwałości, dzięki czemu będzie ozdobą ogrodu od kwietnia do pierwszych przymrozków.

Mamy nadzieję, że dołączycie do nas w 2019 r., przyczyniając się do jeszcze większego sukcesu tej kampanii.

calliopecalliopecalliope